answer



- åh. tänk vad kommentarer från anononyma människor kan göra en så glad! var inte rädda att skriva era namn hörrni! tacktack så jätte mycket, verkligen! 

alltså. jag är absolut INGEN expert på när det gäller dieter hit och dit. och jag kan ju säga att jag har tappat alla mina former för jag har varken rumpa eller bröst kvar.. så om någon därute vet hur man får tillbaka dom så kommentera gärna haha! nä men. jag äter kolhydrater, MEN inte så mycket. jag måste ha det eftersom jag tränar så pass mycket och då måste kroppen ha kolhydrater och allting annat. jag har börjat ätit mer grönsaker och sånt isätllet för pasta/potatis och bröd äter jag helst INTE. i sånna fall mörkt bröd bara. men det är bara att minska på kolhydraterna och byt ut det vanliga till fullkorn så är du på rätt väg sen. men eftersom du vela ha kroppen ''tajt'' så måste du styrketräna för när man bara slutar äta och går ner i vikt på så sätt blir man bara spinkig.

variera din träning. spring, powerwalka, styrka, cykla, simma. alla grejjer tränar olika så om du varierar så blir lixom hela kroppen tränad. är faktiskt bara 16 år och är som sagt ingen expert.. allt jag lär mig är från google och andra fitness bloggar. och allt tar sin tid. jag har hållt på i 1,5 år nu. ge inte upp !!!
you go girl!
( antog att du var en tjej eftersom du inte vela förlora bröst och rumpa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0