söndag

hello!
idag har dte inte hänt mycket i världen.. har damsugit hela huset, käkat grillat, varit och solat och vart på ännu en 7km promenad, fast med mamma den här gången, så 1,4 mil har jag gått idag. inte dumt. och så har jag gjort ett litet fotbad nu på kvällen också men nu ligger jag i min säng och käkar... guess what ? det börjar på V och slutar på attenmelon !! 

imorgon åker vi tidigt på morgonen till STHLM för shopping (!!!!!) och sen klockan 6 går våran båt ut på havs, det blev Birka Paradise och så kommer vi hem 4 på tisdag. så bloggen kommer vara rätt död nu framöver! måste egentligen packa osv. men har inte orkat gjort ett skit haha! får stressa ihjäl i morgon bittit istället då.. 

nu ska jag kolla på 90210 och käka vidare. vi hörs på tisdag kväll kanske då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0