sista juli

HEJSAN !

gårdagen var crasyyyyyy och rolig som satan! berättar om den sen... 

idag, efter 3-4 timmars sömn vaknade 4 trött, slitna brudar upp hemma hos mig i gävle. jag och alma gick och köpte frukost till oss som bestog utav Ben&jerry och nutella! haha. och så mös vi ner oss i soffan och kolla på film! sedan gjorde vi ett ryck och åkte in till sandviken. jag och alma åkte hem till henne och solade lite och pratade om gårdagen. 

sen så kom clara hit till alma så gick vi ner till stan och mötte upp ajla sen satt oss på waynes och fikade och snackade. och sen en prommis hem till alma igen. Ajla och clara åkte nyss hem men jag ska sova över här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0