9 + 5,8

HEJSAN !

igår käka jag mamma och stefan på resturang. sen blev det helt plötsligt så att jag skulle till gävle med magda så cykla till rese och hann precis med bussen dit. gick runt, träffa folk. såg basshunter haha! sen åkte vi hem, cykla från rese och va aaskallt. cykla hem till magda och gjorde kladdkakssmet och kollade på baksmällan2 hihih. hamnade i sängen runt 2 .

imorse så skulle jag springa 3 varv i skogen = 7,5 men under det andra varvet så blev det aaaakut att jag lära till toan hahhaha och ju mer jag sprang desto värre blev det så fick gå andra varvet. kuta hem och gå på toa sen tillbaka och springa ett till varv. hela skiten blev på 9 km (!!!!) fast gick ju en del under andra vervet men ändå!! 

kom hem och solade lite men så drog vi till stranden och låg där några timmar tills vi åkte hem och käkade och sen drog jag med mamma på promenad på 5,8 km.

har precis duschat ochg sitter och käkar ett äpple och jag och mamma ska snart ner till stan och ta en fika sen till mormor och morfar dit mina kusiner kommer :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0