8 juli 2011

kunde inte somna igår pga rock konsertern här i gävle i natt, jag bor ganska långt ifrån där dom spelar men fan det låter över hela gävle alltså. och de resulterade på att jag vaknade lite senare idag. så käka frukost och sen drog jag ut på en springtur för första gången i spåret här i stigslund, min mobil kom inte riktigt överens över hur långt jag sprang men engligt skyltarna borde jag sprungit längre.. 

wellwell. min mobil sa 5,8 km och jag litar på den! :) riktigt fina spår gemfört med dom hemma i skogsvallen där är det ju rötter och stenar och hål överallt, är var det skitfint! en orm träffa jag på också...
och när jag kom hem så var jag utelåst... schysst. så fick knacka på grannen och gå igenom deras baksidan in på våran för garaget var öppet.. tur de iaf..

tänkte göra en proteindrink nu men har ju ingen shaker här oss pappa så han ska svänga förbi proteinbutiken och köpa en till mig på vägen hem från jobbet hans, och medans så kör jag lite styrka här hemma, har nyss kört massa armar och mage men tar nog en sväng till sen blir det duschen!!!! 


Kommentarer
Postat av: mathilda

edit: ingen rock konsert, det var Get Away Rock Festival....-.-

2011-07-12 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0