27 juli

hallå!

vaknade i morse av ett sms av alma, YEEHO hon är snart hemma i viken! fantastiiico. drog ialla fall upp på en springrunda 6,5 km. fick sjukt ont i huvudet när jag började springa ajajaj. har duschat och fixat lite här hemma och har precis sminkat mig, ska ner nu och steka på lite fiskpinnar moaha! 

sen när alma kommer hem om några timmar åker jag till henne och snackar för saaaaatan va vi har saker att berätta haha! sen åker vi in till gävle ikväll! pusspuss 


bild från förra onsdagen! crazy times

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill börja med att säga att du är grymt duktigt, och du ger mig insperation! Jag har funderat länge nu om jag ska börja träna och äta nyttigt osv så som dig, jag äter inte godis osv, jag vill verkligen gå ned i vikt, jag har velat det så länge jag kan minnas nästan, ibland känner jag mig jättepeppad, men det försvinner liksom, tänker att jag ska springa och inte äta massa skit, men när man väl står där så tänker man inte, sen blir man jättebesviken. För det mesta har jag liksom ingen ork eller motivation, även om jag verkligen verkligen vill. Har du några tips hur jag ska göra, hur gjorde du?



Och det skulle vara roligt om du berättade din "historia", typ hur de började, hur du tränade och åt, om du gick ned i vikt och hur mycket, osv tills nu.



Skulle vara jättetacksam om du svarade på min kommentar!

Du är bäst, kram!

2011-07-28 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0