2 juli

hallojsan!
igår hade jag ingen tid att blogga. sov hos alma och åkte hem runt 11 igår och drog ut och sprang och fixade mig sen åkte vi till valbo och shoppade lite, käka på subway!!!! sen åkte vi hem till henne och var där hela kvällen, käka choklad och snackade en massa sen lära jag gå hem och hon gick med mig en bit sen sa vi hejdå :( hon åker till bosninen idag i 4 veckor.. 

idag vaknade jag 06:20 av att grannungen skreeeeeeek som jag vet inte ett vad, och vi har alla fönster öppna för det är så varmt och så ligger ungen och skriker ute i sin barnvagn, var nära på att ställa mig i fönstret och skrika hållkäften!!! haha.. gick ut på promenad 6,7 km sen följde jag med mamma till rusta, willys och öb osvosv. handla lite nödvändigt skit. hann inte käka frukost heller för hon hade så brottom så dör snart av hunger, ska ner och käka vattenmelon och ha ansiktsmask och måla naglarna! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0