little me today

nya tjocktröjan jag köpte idag, SKITSKÖN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag har precis startat en blogg som är tänkt ska fyllas med massvis av tips, för alla. Ifall du vet något du gärna skulle vilja dela med dig kan du enkelt lämna en kommentar. Självklart länkas varje tips och självklart hoppas jag på att bloggen når ut till så många som möjligt.



Tack på förhand.

http://dagtips.blogg.se



2011-01-15 @ 19:21:49
Postat av: J.

Hej! Just nu är där en tävling på min blogg där du har en chans att vinna en biobiljett! Det står vad du ska göra i inlägget och tävlingen pågår tills imorgon så in och tävla med dig vettja ;)



Ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0