jobbfest

HEJ nu är jag hemma !
började klockan 8 idag och slutade halv5 typ.. gick sådär med jobbet men blabla. efter jobbet fick jag skynda mig och fresha upp mig sen kom alla som jobbar där, eller alla och alla, alla vi 8st. och så tog vi bussen till läkerol och fick äta tre rätters där medans vi kolla på brynär- frölunda, brynäs vann såklart !
'
efter det var det efterfest hos oss! ahaha.. eller vi spela wii, haha bowling! vi äägde. men det var en rolig kväll och har härligaste jobbar kompisarna! :D
'
men nu har alla dragit till krogen men jag är för liten DET SUGER. så nu är jag ensam hemma... suger ännu mer... jaja- BYEBYE
fick 700 av jobbet för att köpa dricka för, jag köpte bara cola och de bjöd pappa mig på, det äger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0