16 januari 2011

HEY!
mitt internet har dampat sönder och har inte funkat så har inte kunnat blogga något. 

men i morse ladda jag på med ägg och havregryn så åkte jag till gymmet och körde där sen duschade jag där osv och drog hem till alma. vi gjorde iordning kycklingsallad och käka sen gick vi ner till ica och köpte en massa frukt och gjorde frukstsallad. 

vi kollade först på The town sen Takers, där T.I och Chris Brown är med i, sååååååååå jävla grym alltså! och BARA snyggingar med i den filmen, verkligen ett tips !!!!!!!!
almas sötis kanin =)

Kommentarer
Postat av: Selma

OOOOH. Vilken sötnos på sista bilden. :D

2011-01-17 @ 21:08:44
Postat av: --

Kan man se filmen live någonstans?

2011-01-18 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0