11 januari

hellu!
hade spanska i morse sen idrott. och på idrotten skulle vi gymma på badhuset så sprang i 20 min. och lalla lite med olika saker och prata betyg med läraren, MVG, hihi :)
efter det skulle jag till stan och gymma på ''mitt'' gym så tog sällskap av Louise och pratade en massa.
'
körde nästan en timme. sprang 30minuter, tills jag var SÅ HÄR nära på att spy, skojjar inte. spyan satt i halsen!!! och körde lite armar axlar och liiite mage, har sån TRÄNINGSVERK i magen och.. hur ska man säga... inner låren ? eller där låren ''går ihop'' som kissan säger ?! anyway.
'
mamma kom och hämta mig så har käkat lite ungspannkaka med bacon i ! muuummms.
nu sitter jag uppe i mitt rum och bara slappar. är helt slut!

såhär ful och awesome känner jag mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0