27 februari

jag lever !!

igår jobbade jag som sagt och fyfan i helvete vad jobbigt det var, det var skiiit mycket att göra usch. tur att min jobbarkompis kom tidigare och hjälpte mig!! efter  jobbet åkte jag hem och fresha upp mig sen vidare till sandviken sen hem till alma.

där var lite folk och vi kollade på melodifestivalen fast såklart sög det så vi prata mest haha eller jag lyussnade för jag var så jääävla trött. vid 11 kom mamma och hämta mig sen slockna jag i sängen på en gång!

idag har vi två mtacher i Ockelbo, samling klockan 11 så ska snart upp och äta frukost, är DÖ hungrig inte ätit riktig mat på två dagar, icke braa. 

+ att jag har glömt min data laddare i skolan och vi har lov nu, hur fan ska jag klara mig ?!?!?!?!?

random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0