24 februari bildbomb

hejsan! 

idag slutade jag 12. då kom magda till skolan och vi käka pizza där och snacka en massa. gick sedan vidare till Waynes och snacka ännu mer sen till marangoni där mamma och stefan var, haha. åkte hem till henne och lekte med hennes tusentals chihuahuor såååå sötaaaaaaaaaaa iiiiiiiiih. och snackade en massa, var länge sen man såg henne.. saknar  9c.. 

åkte sedan till träning och nu är jag hemma och ska sova snart, i morgon är det lov !!!!!!!!!! då åker jag till gävle direkt efter skolan eftersom det är LÖN i morgon, TAGGAD hehe.. jaja och mitt photoshop har slutat fungera RIP jag kan inte leva utan photoshop, bilderna är så livlösa utan de... wellwell..












NI FATTAR INTE HUR SÖTA DOM ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR !!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: MOA

iiiiih vad söta!!!!!!!!!

2011-02-25 @ 13:16:55
URL: http://moawikstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vilka söta!! har två stycken hemma jag, vill ha en tredje ocksååå, blev förälskad i den med svarta öron haha! :)

2011-02-26 @ 21:47:20
URL: http://idandreaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0