11 februari

godmorgon.
sitter i skolan nu med några från klassen men ingen lärare. börja för 40 minuter sen. bra där. HEMSKT väder är det ute, fyfan. undra om jag ens kommer iväg till gävle efter skolan i det här vädret ?!?! ska ialla fall jobba efter skolan sen i natt åker jag hem till sandviken igen. 

igår på träningen hade vi hälsosnack och vi hade så många frågor så vi inte hann träna, haha prata om mat och träning i en och en halv timme så i dag började mitt nya liv! haha.   havregrynsgröt, ägg och keso och två tabletter, snacka om mätt sen! 

vi hörs sen under dagen kanske. pusspuss

min lilla cp kisse !

Kommentarer
Postat av: johanna

vad får dig att tro att jag svälte ner mig..?

2011-02-11 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0