what a day

hejsan hörrni!

nu ligger jag äntligen i sängen och kan slappna av. stressat och tränat hela dagen känns det som. blev ett snabbt gympass efter mötet ändå, blev några övningar Bröst sen drog jag och sola 20 minuter, låg och låtsades att jag låg på stranden i Thailand typ... vill bort nuuuu!!

sen cykla jag hem och KÄKA som sagt. sjukt äckligt hungrig. inte käkat sen lunchen i skolan, en halväcklig tonfisksallad. 

men nu ligger jag som sagt i sängen och ska skriva klart det sista på psykologi uppsatsen som ska vara klar till i morron, sällan ute i sista minuten.. sen ska jag kolla på svenska häftet vi har prov på också.. åh jag HATAR att plugga. 

Tumblr_lt62cpy0g01qjgjqio1_500_large_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0