vart springer jag?

Fick en fråga vart jag springer i stensätra nånstans!

På sommrarna springer jag alltid i löpspåret här i Stensätra, på Skogsvallen. Men nu på vintern springer jag runt lite vart som helst, beror på hur långt jag vill springa också. 

men jag bor som sagt i hemskogen, precis breve skogsvallen, och jag brukar gå/springa rakt över vägen, till ''andra sidan'' sen höger raka vägen upp där till fåren (haha ni i stensätra vet vad jag menar) sen så fortsätter jag rakt mot Storviks vägen, en liten bit tills jag svänger höger in på en grusväg där det är massa hus och hästar osv. 

och så kommer jag ut på ''rak sträckan'' där vid fåren igen, haha. Hoppas ni fattar! lite grann i alla fall.. haha

 


Kommentarer
Postat av: moa wikstrand

åhhh vad duktig du är jullan! du ska vara sjukt stolt över dig själv :)

2011-12-21 @ 14:27:19
URL: http://moawikstrand.devote.se
Postat av: Maja

Vad heter den där appen?

2012-01-24 @ 00:33:59
URL: http://majais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0