tredje advent

hej på er!
jobbet gick bra igår, syrran va med och hjälpte till, nu förstår jag varför alla driver med praktikanter hehe.
imorse sov jag ut ordentligt. till kl 10, tjoho, länge sen jag sov så länge faktiskt haha. men käka frukost och sen drog jag iväg till gymmet. saaaknar det!!

fyllde på det en månad och brände av ett riktigt bra pass. fokus på axlar och mage, heeelt död i armarna och i magen. helt själv i gymmet sen på slutet också, sjukt skönt de!
blev en stund på löpbandet innan jag gick till marangoni och mötte upp mamma och Stefan medans dom fikade så drack jag min protte. morbror matte kom och gjorde sällskap också.

följde med och handla sen så skulle jag gå prommis hem men gick bara halva sen FRÖS jag ihjäl och höll på att kissa på mig så hoppa upp på cykeln och trampa hemåt !!

har käkat tacos nu, fasen va goooottt !!





 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vart gymmar du?:)

2011-12-11 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0