styrkepass

Godmorgon.
Tog en rejäl sovmorgon idag (för att vara mig). Vaknar upp och det är grått och regnigt ute, deprimerande.. idag är en typiskt ligga-under-täcket-med-en-fet-godispåse-från-Hemmakväll-och-kolla-på-film... myyyys

igår fick jag som sagt med mig mamma till ett styrkepass på badhuset, var första gången jag var på sånt där pass så kände mig lite efterbliven när alla andra redan visste vad vi skulle göra typ haha. och inte bättre blev det utav att jag och mamma stog längst fram heller haha. 

Nu har jag precis duschat och klätt på mig och ska snart åka in till stan och kika lite med mamma. kl 5 är det dags för POWERYOGA haha. oh gad.. är boxersice (?) som jag vill gå på ikväll men mamma pallar inte med det pga hennes rygg.. synd. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör du någonting speciellt med dina ögonbryn? Ser sjukt snyggt ut!

2011-12-29 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0