lite frågor



1. Hej Tove och tack så mycket! 
Jag har färgat många gånger förut, mörkmörk brun, ljusa slingor, lite röd-brun. men just nu har all färg gått ut så nu har jag typ min egna =) 

2. Den har jag köpt av ett UF-företag på min skola, Keepit UF (snäll marknadsföring här) haha!

3. Det finns inte så mycket att säga faktiskt. Vi har aldrig kommit riktigt bra överens. Vi är som hund och katt, dag och natt. vi är HELT olika på ALLA möjliga sätt.. och mina springskor, ojoj dem är gamla och slitna, billigt skit från Stadium, men kan ta ett kort sen :) 

4. hm.. jag kör ju inte RIKTIGT lchf.. men typiskt för det är mycket fett, såser osv. fast INGA kolhydrater. frukost är typiskt ägg och bacon, lunh/middag tex. nått slags kött med grönsaker och sås. =) 


Kommentarer
Postat av: Sara

Känner du aldrig för att typ "ge upp" träningen? Alltså typ bara börja äta "allt" igen som godis, läsk, pizza osv?hur gör du för att stå emot sötsuget? Det skulle oxå vara roligt å veta vad du har för mål med träningen just nu? För som jag förstår det så har du redan nått ditt första mål?

2011-12-04 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0