hehe ..

fullt upp som vanligt på helgerna.. ingen vila här inte!

sjukt kul klassfest i fredags, bowla och var hemma hos mig :)

igår, åkte till Valbo med pappa, sen på kvällen gick vi och käka julbord på Heartbreak, julfest på bowlingen med massa folk men drog hem tidigt eftersom jag jobbar dan efter.

alltså så jobbar jag idag. aldrig vart så trött i hela mitt liv när jag gick upp i morse, och så när jag kommer ner på jobbet är det jättestökigt pga festen igår kväll.. slutar halv6 och då MÅSTE jag skriva klart min hemtenta och börja med mig fördjupning om ätstörningar !!

nu ska jag ta och göra mig en tonfisksallad ;)




 


Kommentarer
Postat av: lina

Hej!

Kan inte du göra ett inlägg och visa hur man gör din tonfisksallad? :)

2011-12-05 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0