3 snabba frågor & svar




1. För att gå ner i vikt är det kalorier in- kalorier ut- helt enkelt. det finns inge ''mirakel'', om du inte låter kniven göra jobbet åt dig. Men det som gäller är att göra av med mer energi än vad man äter. För att gå ner i vikt så kan man faktiskt bara lägga om sin kost, man behöver inte träna en massa men med träning så går du ner snabbare i vikt. Det är svett som gäller hörrni. ni som sitter framför datorn hela dagarna och äter snabbmat till middag och sedan letar ''hur man går ner i vikt'' på internet kan ge sig en käftsmäll och vakna !! det finns ingen ''gå ner i vikt-knapp'' någonstans, jag lovar. UT OCH RÖR ER FOLKET! 

2. Hm.. alltså så fort någon frågar mig någonting så blir jag helt blackout i hjärnan. men så fort JAG ska laga mat till mig själv, ja då vet jag allt! haha. närå men.. tonfisk är bra! sen kyckling också, massa proteiner. havregrynsgröt, laga vanlig mat men skippa alla feta såser och smör osv i matlagningen så blir det bra + en stor portion grönsaker ! 

3. Gästrike gym&fitness, det ''nya'' i Sandviken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0