yesterday

igår började jag också dagen med en powerwalk.. sen åkte jag och mamma till mormor och morfar en sväng, handla osvosv. satt och kollade på nån konstig film på teven tills jag fixade mig och cyklade i världens storm hem till alma! sen mötte vi upp ajla clara maria och några andra och kollade på SIF matchen på jernvallen. 

efter den drog vi hem till alma och snackade och bakade kladdkaka med glass och colasås ♥ sen så gick vi och mötte upp rebecka sen hem till alma igen och snacka sen gick vi till resecentrum för rebecka skulle hem, sen gå tillbaka till alma igen, sen gå med ajla hem ( haha) sen tillbaka till alma sen så cyklade jag hem! vi gick fan vädligt mycke igår haha. 


kändes som om vi var ute och gick en höstnatt i november typ.. 


sjukt uttråkad brud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0