skitdag !!!!

hejhej!

när jag hade hämtat my med min moppe så dog den i björksätra, den bah dog mitt i rondellen och typ hoppa fram, hahah vi måste ha sett skitroliga ut... så rulla hem den till alma och så fick stefan hämta oss. självklart fick man inge busskort heller för dom ska strula till allt så jävla mycket hela tiden !! jag och my satt kvar på resecentrum för att vänta på magda som kom från uppsala över dagen bara, vi åkte runt hela stan och letade mobiltelefoner till magda men hitta ingen... fick reda på att jag hade en sjukt hög telefontäkning som ska betalas också.... 

sen åkte vi hem till my i alla fall och kollade på grey's tills jag och magda vandrade hemåt, jag gick hem och käka grillat. sen så tog stefan och jag cykeln hem till alma och kolla med moppen men den gick inte och fixa så fick rulla hem den i 2,5 km !!! och det är fan så jobbigare än vad det låter, jag har en stor moppe också!! och tung.. 

är hemma nu och ska käka ett äpple och sura! hejdå. 


känner mig som Heidi Clum på den tröjan, fuck you !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0