har du viljan kan du allt

hello!

var till stan igår och mötte upp alma och carro och vi gick och fikade medans vi väntade på att ajla skulle komma. när hon kom så vandra vi vidare till sommaryran och åkte samma karusell om och om igen, fick några gratis åk också heheh desperate äckelgubbar menmen! dom missa bussen hem så vi satt oss på donken tills deras buss kom runt 1 och jag tog bussen hem till pappa och sov där. 

''idag har jag vart på ikea med pappa sen skjutsa han hem mig till mamma och jag har sprungit 8 km TROTS att jag är sjuk.. inte bra jag vet men jag orkar inte vila nå mer!! måste träna nu och i morron ska jag köpa gymkort igen! helt sjukt va bra springrundan gick idag, gick nästan ingenting och de flöt på bra trots att jag har sjukt ont i halsen (och resten utav kroppen för den delen) och även om kroppen inte orka nå mer så hade jag viljan, helt sjukt!!!

har duschat och käkat lite mellis och ska snart hem till magda och mysa med henne och my för i morron flyttar magda tillbaka till uppsala igen .. :( 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0