grymt gympass

hejhej!
hann aldrig blogga innan jag stack och gymmade.

hällde i mig kaffe och havregrynsgröt och tog moppen iväg till gymmet. blev 45 min. styrka och sen 45min på löpbandet, lite intervaller och så. heeeeeeeelt död och genom svettig lär jag sätta på mig moppe hjälmen.. inte mysigt. och så blev det iskallt när jag åkte i väg med moppen haha. ilandsproblem jaaa... 

kom nyss hem och har hällt i mig proteinen och duschat. sitter och funderar på vad jag ska laga för mat, är sugen på äggröra men med vad ?! bacon är slut :( sen kl 2 typ åker jag och hämtar mysan så åker vi till stan och hämtar ut busskorten till skolan börjar... nära nu :(


löööökig brud på gymmet.. bjuder på den vaa


nyduschad och en aning freshare !

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, har du löshår? :)

2011-08-18 @ 11:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0