gogogo

gick en prommis ner till stan och kollade synen, gick galant! hehe. sen så gick jag till sommaryran och mötte upp lillebror och co. åkte en karusell med han och gick runt lite och spela på marabou men vann inget.. buhu haha. sen gick jag hem igen, förbi konsum och handlade plättar som jag precis har käkat med keso och jordgubbssylt !

hade min RunKeeper på, på mobilen så jag har gått 11 km. men stängde av den när jag gick till sommaryran, vet inte varför ?! men har gått nästan 1,5 mil ! inte dåligt för att bara göra ett ärende på stan haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är verkligen sjukt imponerad på dig! Hur du har klarat det här fattar jag inte, men däremot undrar jag en sak. Har du aldrig fått för dig att börja med t.ex. modifast(soppor) eller liknande för att gå ner i vikt? Om inte, varför? you gooo girl

2011-08-12 @ 03:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0