valbo idag igen

hittade lite fint i valbo. skyndade oss hem sen tog stefan bilen till gymmet men jag tog cykeln istället för att värma upp lite. har fortfarande träningsvärk i armarna så kan inte köra så mycket men körde mycket mage och triceps och lite rumpa också. skyndade mig hem och duschade och fixat och donat lite här hemma och nu sitter jag och kollar på Grey's och dricker min Whey pro. 

köpte två vanliga bikini trosor och två par sjukt fina bandeu bh:ar (?) och den ''rosa/oranga'' är sjukt fin, fatta den i en bruuun bränd kropp och ett vitt stort litte över, aaaaaah sommar kom hiiit!!


Kommentarer
Postat av: appp

vart kommer badeu bh'arna ifrån ? :)

2011-04-28 @ 09:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0