svar


- alltså.. ååh jag blir så glad utav sånna här kommentarer. har fått några kommentarer att jag motiverar folk osv. och det är verkligen hur kul som helst att kunna motivera andra människor med träning och hälsa. jag har pratat med mamma om det att jag absolut vill blir någonting sånt när jag blir stor, någon som kan hjälpa, motivera eller påverka människor!

men över till frågan. Jag har hittat några bilder från sommaren 2009, MEN jag vet inte om jag är ''redo'' att lägga ut dem ännu.. vet att jag har förändras sjukt mycket men har svårt att inse det ibland då jag fortfarande ser mig själv som jag ser ut på dem bilderna.. får lixom ont i magen när jag ser dem... men ska försöka fixa några ''Före'' , ''Efter'' bilder! =) 



Kommentarer
Postat av: Alice Björk

Vad roligt att du verkligen tar åt dig för du verkar vara en jätte bra person :)



jag kan förstå hur du menar med att se dina bilder men se det positivt istället och tänk efter och verkligen skåda dig själv på bilderna och försök ta in hur du såg ut då och hur du ser ut nu, bara du ser allt postivit så ser du allt bra som har förbättrats :D

2011-04-14 @ 21:45:03
Postat av: ellenottnargård

Vill jag åxå se! Du är sjukt duktig Julia! förresten saknar jag dig :(

2011-04-15 @ 21:52:22
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0