skojja bara..

hejsan! kan nog inte vara utan bloggen ändå. loggar in på blogg.se utav en vana, haha!!

men igår efter skolan så gick jag till stan och mötte upp familjen för att gå lite på marknad, blåste som saaaaatan. åkte till valbo en sväng sen hem. käka bakpotatis med ägg & tonfisk röra sen gick jag mot ica och mötte upp alma och ajla sen vidare hem till alma och kollade på film där. tills jag blåste hemmåt. 

imorse ringer pappa halv8 och väcker mig och efter många om och med och skrik och tårar så drog jag ut på en springtur klockan 8 en LÖRDAG morgon för jag var så jääävla arg.. haha sen käka jag frukost och var som sgat tvungen att åka iväg till jobbet och stå nere i en kall källare och sälja hamburgare typ.. när det var världens finaste väder ute, kändes lite. 

är hemma hos pappa nu ialla fall. har käkat lax hemma hos lotta efter jobbet och kollat på reprisen på Du är vad du äter, hahah fett pinsamt. 

ikväll har jag varit och köpt lite frukt och skärt upp en fruktsallad med äpple och spelsin, yeeiy.. ensam hemma. pappa jobbar, tessan ut på krogen, bror hos sin mormor och syrran hemma hos mamma- FAN DÖ JÄVLA LÖRDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! måste sova tidigt eftersom jag börjar halv 8 i morgon. fyfan va jag hatar livet just nu.


hoppas ni haft en bättre helg.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hatar du lönechecken oxå när den kommer? Det tror jag inte, så tacka mig istället för att hata mig när jag ringer :)

2011-04-09 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0