i heart candy

hejhej. 
fick sluta lite tidigare idag, som jag sa, hihi. så åkte hem och satt i solen med mamma lite innan och åkte iväg och jobba natt. fanns ingen mat färdig och orkade inte laga nån heller så fick bli gröt hehe. och lite nötter, beroendeeeeeeeee så gott !! tar man en är det KÖRT haha så ryker hela påsen.. 

nu väntar jag bara på stefan som kommer hem snart så ska vi åka iväg till valbo, fick sms om att det var 30% på HELA butiken, hitta lite saker där igår så tur att jag inte köpte det dårå för annars hade jag blivit PISS haha. sen kanske det blir gym ikväll, we'll see =) 

ᴇᴛ cᴇᴛᴇᴙᴀ :) iê ✿ Miss. Bellê Mar
Do what makes you happy. Amyca - Hverdag og foto
att jag är godissugen? näää varför tror ni det ?????

Kommentarer
Postat av: alma

NUTELLA MED KEX ♥♥♥ kolla så gott det ser ut!!!!!!!! och är

2011-04-27 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0