god natt

hello.

drog ut på en springtur meeeeeen fick så JÄVLA ont i magen när jag sprang, kändes som om det stack tusen knivar i magen på mig så jag gick istället, så jag tänkte om jag lika gärna ska gå kunna jag ju gå hem och häämta mina Easytone's, så gick hem igen sen ut igen men fick även spring lite för att hinna hem innan basketträningen började. men blev nästan 8 km powerwalk åtminstonde ! =) 

men det var bara några på träningen eftersom vi inte hade nån tränare och det är påsk så vi snacka bara lite och lattja och fläta varandras hår haha. 
nu sitter jag bänkad framför teven men ska snart sova, imorgon är en ny dag! 

godnatt på er !


MÅÅÅSTE hitta en sån här keps, nån som har en som jag kan få/ köpa ????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0