damn you internet !

hejhej.
internet har krånglat hela kvällen igår och fram tills nu typ. 

imorse precis innan jag skulle åka till skolan fick jag sms om att min lektion var inställd. kul. så började klockan 1. kollade lite grann på tv. följde med mamma och handla och skottade undan snö på tomten, vill ha sommar nununu!! sen gjorde jag kycklingsallad till mig och mamma sen skjutsa hon mig till gymmet där vi skulle ha idrott. 

jag elleonora och louise gymmade i ca 1 timme sen gick vi tillbaka till skolan för att ha en lektion, en frustrerande lektion. haha.. nu sitter jag hemma och har käkat ett äppple. tror jag ska ut på en powerwalk och rensa huvudet lite.. we'll see. 

bild på  mig och elle från mässan. ser ut som om jag är 10 år eller något ?! hahahha

Kommentarer
Postat av: Elle

Och jag 5 haha ... söt<3

2011-04-05 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0