26 april 2011

godmorgon. hur mår ni? jag mår kanonens! en gryym träningsvärk i armarna och lite i magen bara :D 

jag är påklädd och redo för en springtur med mamma men hon har inte vaknat än så måste vänta på henne, skandal att tonårsdottern är vaken tidigare än mamman, hahha! nä men vi hade tänkt göra samma sak som jag gjorde igår, springa till sjukhuset och gymma sen springa hem igen. fast vet inte om det blir så mycket gym för mig eftersom jag har sån träningsvärk, och jag kan ju inte köra ben heller för då orkar jaginte springa hem, hahah vi får se hur jag gör! 

sen hade vi tänkt åka till valbo, bara jag och mamma hemma så det är riktigt skönt! 




det är den där som jag ÄLSKAR, så grym är den, tränar magen och även lite armar tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0