25 april

GODMORGOON !

vaknade halv 8 och drog upp och satt på mig springkläder och laddade med kaffe och en supercap sen sprang jag iväg till sjukhuset där mamma och stefan jobbar så släppte mamma in mig i gymmet deras så körde jag armar/axlar och mage.

och fyfan va kul det är att se. det där gymmet var typ det första gymmet jag gymmade på för ca 1 år sen och nu märker jag hur mycket mer starkare jag har blivit, jag är inte stark, men jag har blivit starkARE, sjukt kul var det, så sprang runt där själv och provade alla maskiner. sen satt jag ute en stund med mamma och stefan sen var det dax att springa hemmåt. 

så har sprungit 5 km + gym. och när jag kom hem så körde jag ännu mer mage med maskinen vi har hemma, ÄLSKAR den !! 

hahha är SJUKT taggad och armarna bara skakar för jag har kört så hårt, IIIH. nu ska jag äta havregrynsgröt och min proteinshake och sätta på mig min nya grymma bikini och STEKA för fyfan va FINT väder det är ute !! 

PEACE NI ÄR BÄST !!!!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0