19:14

hello!
drog som sagt till valbo själv. skulle dit enbart för att jag skulle till media markt för mellan 17-18 så skulle Björn Axen Volummaster BARA kosta 99kr !! sjukt billigt så stog i världens längst kö där men det gick fort och såklart fick jag en! skulle köpa en till tessan också men man fick bara köpa en per skalle :( sen drog jag til köpis och kolla lite och köpte en tröja sen kom pappa och skjutsade oss hem till mamma.

jag kom hem för en liten stund sen för jag har varit och sålt kakor så nu har jag sålt litegrann iallafall. jag ska snart ner och baka chokladmuffins tills i morgon då jag ska firas av mamma.
pussssss ♥




BARA 99kr, wiiiiiiii så glad att jag äntligen har en, har funderat länge på att köpa en faktiskt!


världens skönaste tröja! har en likadan fast en ljusgrå. H&M- 149kr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0