tattoo

ligger i sängen och väntar på att desperate housewifes ska börja och medans jag väntar på det så kikar jag runt på tatueringa, igen..

en tatuering är någonting jag verkligen vill ha. jag har till och med börjat jobbat, JAG, Julia Sandin aka. världens lataste bekvämaste person, enbart för att kunna tjäna ihop pengar själv till den så för min första lön om en månad ska jag göra en tatuering. det är inte nått som jag tjatar om i en vecka och säger åh det där vill jag ha, alla har en sån blabla utan det är verkligen nått jag vill ha! och som jag SKA ha! snart! och skönt att kunna säga att den där har jag jobbat ihop själv och vartenda öre har jag betalat av den där! och slippa höra mammas tjat att från grund och botten är det hon som har betalat allting för det är hennes ''barnbidrag'' som hon ger till mig. men näe, den här har JAG jobat ihop till, SJÄLV! och fyfan va stolt jag är för de! öven fast den inte är gjord ännu men den ska bli av, det ska jag se till! 

http://mycapetown.co.za/news/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/de80c_angelina-jolie-tattoos-photos.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0