sundsvall

hellu!

var som sagt i sundsvall med klassen +smhp. gick först runt på stan i sundsvall sen åkte vi till birsta och gick runt där lite. de enda ''jobb'' vi fick göra var att vi fick en uppgirft att skriva en liten uppgirft om några saker, hemma. så vi fick gå runt där fritt som vi vela. åkte hem en och en halv timme tidigare för alla var uttråkade haha. kom hem runt 8 tror jag och slängde mig i sängen, hade gått heeeeeela dagen.

idag imorse fick vi lite sovmorgon men den tog inte jag vara på inte, drog upp i samma tid och sprang 5km på crossen sen skjutsade mamma mig till skolan.

när jag kom hem så somnade jag typ i soffan men sen mötte jag upp alma vid ica så vi stog där och sålde våra sista kakburkar sen hade vi en stenhård träning, är helt dödddddddddd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0