homeeee

hellu.
näst sista lektionen fick dom som inte hade nå rester jobba hemma och eftersom jag är så duktig fick jag åka hem, hihi. och sista lektionen var ju inställd så sluta kvart i 2 istället för 4, var ju liiiite skönt kan jag säga! så nu sitter jag i soffan med mjukiskläder, sockor och té, blir så jävla frysen när jag har åkt moppe, fifan va kallt det är ute! snöade ju imorse också. så snart vaknar man vell upp och det är vitt på gatorna..

nu ska jag fortsätta jobba på våran uppgift, vi ska bygga om gallerian i sandviken precis hur vi vill, riktigt kul faktiskt, tänk om dom kunna bygga om den som jag vela ha.. hahah.


gammal bild men fastnar inte på bild idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0