första oktober

heysan!

kl 12 kom magda till skolan och vi gick och käka och visa runt lite i skolan. sen gick vi till stan och fikade lite på lasses. satt och snackade i 2 timmar och fikade, haha tills vi giiiiiiick hem, eller till sjukhuset sen gick vi till alma och hämtade kakburkarna som har kommit och stefan kom och så åkte vi och gav ut några sen hem till mig. tråka lite sen drog vi hem till henne och snackade lite. sen var det dax att åka hem sen till träningen.
vi hade ingen tränare och vi var 4 st. som tränade, kulkul.. näee..

idag var det riktigt segt i skolan. fick tillbaka våra matteprov och jag fick MVG !!!!!!!!!! woho fan va glad jag blev alltså!
och så hade vi klassfoto och fotografen var helt körd i huvuvdet, skit otrevlig och sa till oss vissa att dom inte såg riktigt klok ut och att dom såg tjock ut i den tröjan osvosv.. så vi gick och snackade med han sen med våran mentor, helt körd var han!

nu är jag ialla fall hemma och är sjukt trött!






Kommentarer
Postat av: magiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

VA DUKTIG DU ÄR JULLS !!! är stolt över dig ! :D <3

2010-10-01 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0