18 oktober

hejsan!

sitter i skolan just nu och har svenska om 10minuter. var helt slut igår så gick och la mig kl9, kanske hur skönt som helst. och idah har jag träningsverk i ryggen och i hela röven, haha snacka om otränad !? jaja. hade engelska nyss och fick MVG på min upg. också, hihi happy. känner verkligen att det går bra nu men snart kommer vell det då allt vänder och hamnar på botten igen och fattar ingenting, ahah..


henka & jag.


henka och våran norska mentor, haah !


henka och c00la killarna i bakg.

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

hhahaah precis dom där bilderna la jag upp på min blogg också ;)! ;D

2010-10-18 @ 16:49:31
URL: http://lisahjalsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0