tattoo freak yeah

HEj. im a happy girl.. hihi..

efter skolan tog jag bussen till valbo och mötte upp pappa och lämna in mobilen på lagning igen så nu är jag utan mobil igen.. suger. sen åkte vi hem till sandviken och jag käka en macka sen drog vi till tatueringsstudion i örta och han gör under 18 !!!!!!!!!! woho va glad jag blev, så diskutera vi pris osv. han var ledig i morron men näääääe. så redo var jag inte haha, så ska ringa om en vecka och boka tid =)=)=)=)=)=)=)=) lite over happy here.

ska på träning snart också and burn some fat ! hihi.

damn. har ju bilder på mobilen som jag skulle lägga upp m en det blir ju lite svårt nurå........

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur mycket kostar tatueringen? :)

2010-11-11 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0