16 november

hej. började halv 10 då jag hade spanska sen började nästa lektion typ 1 så vi tjejer i klassen busade lite medans vi väntade på tiden, haha. hade spinning på idrotten och efter den gick jag till stan och mötte senare upp mamma och stefan och gick och fikade på marangoni.

nu är jag hemma och ligger isängen och är skit irriterad och hungrig. gjorde iordning té och allting men fanns ingen mjölk och jag kan inte dricka utan det, mamma hade gjort skit äcklig mat- köttfärs limpa, så vart ännu mer irriterad så nu är jag skit hungrig och irriterad. kul. plus att jag hittade en SKIT SNYGG ring på kicks och jag har pressentkort där, men hade jag med mig plånboken då? näe.




blir bara mer irriterad när jag tittar ut och ser det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0