you know i know we all know

go' kväll !

har snackat med alma i telefonen nästa hela kvällen och skrattat as usual! nu ligger jag i sängen och kollar på jackass, ska snart sova för imorgon väntas en långdag =)
först till sandviken sen uppsala och kolla lite där sen sthlm och kolla på fotbolls matchen mellan sverige bosninen, sen tjatade alma om nån efterfest där men de får vi se vad de blir, haha :) sen så sover jag hemma hos bff.

men nu ska jag sova så hörs vi imorgon när jag har vaknat !
godnatt ♥



BFF! sommaren-09 var bäst med dig, sommaren-010 kommer bli ännu mer bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: almiiic

lätt att den kommer bli !!!!!!!! :D:D:D taggaaaaaaaaa<3

2010-05-29 @ 09:02:21
URL: http://almaklipic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0