go'a göteborgaré

HEEEEEEEJSAN !

nu är jag hemma efter en crasyyyyyyyyyyyyyyy helg i göteborg med dom bästa.
ska försöka få med det viktigaste och mest spännande..


samma dag som vi kom dit drog vi till stan en skitsnabbis och checkade in på hotellet osvosv..  sen hade vi match, det var en skitkul match men förlorade. sen var vi bara hemma på hotellet och snackade med några norrmän, dom var över allt, haha om jag inte minns fel ?

nästa dag gick vi upp tidigt och käka hotellfrukost ♥ haha fyfan va gott de är alltså. vi hade iaf match, förlora den, hahah sen match typ dirr efter och den gick inte heller så bra, vi skulle igentligen ha haft en match kl6 men den blev inställd så vi fick WO vinst för den, så vi var på liseberg hela tiden istället, och sen hem och fixa oss och drog till dunktävlingen, fyfan va mäktigt alltså. har en massa videor som kommer senare. sen på hotellet hände det en jävla massa saker om jag inte kommer att ta upp här men det var en jävla natt iaf...
och johannas mobil blev snodd stackarn.

på lördag hade vi en annan match i Bergsjön som alma tjatat om, kniven i hjärtan spelas in där ... iaf. dom dök inte heller upp så vi fick vinsten för den så vi drog tillbaka til liseberg och jag åkte uppsjuktet, balder och kanonen!! fyyyyyyfaaaaan va kul dom äääär. trode aldrig jag skulle åka uppskjutet.

sen så åkte vi tillbaka till bergsjö och skulle spela en annan match men dom som inte kom då på morronen var där och dom sa att dom trode att DOM hade fått vinsten för att vi inte hade tyckit upp ?! asså det var värsta kaoset men vi mötte dom iaf fast vi redan vunnit mot dom och vi vann igen, haha dom gjorde 1 poäng på hela matchen, hahahhh.. anyway så blev det fortfarande skitstrul och då skulle vi tydligen spela mot nån annan kl6 och det var världens liv där vi vi gav vinsten till dom och packa våra saker och stack i protest.. det gjorde ingen för annars hade vi inte hunnit till discot, hähäh.

vi skyndade oss som fasen och fixade oss, kom en timme försent iaf. det var lite weird där för det va över tusen pers men inget rikgit dansgolv eller så men det var kul ändå. var helt död osv. typ runt ett stack vi tillbaka till hotellet och hämtade pengar sen drog vi till donken och käka, jag åt ingenting och jag har fan inte ätit nånting på hela helgen känns de som, haha bara frulle (a) iaf. när vi skulle hem stannade vi och snakcade med några go'a gööööteborgré, haha. sen runt 2 lärade vi verkligen gå hem.

och i morse när vi skulle åka hem hade tåget ställs in så vi tog ett tåg till nånstans och skulle ta ett tåg till sthlm men de hade redan gått vi fick ta ett tåg som gick via örebro som tog flera extra timmar, men fick sitta i första klass, hähä. sen bytte vi vid sthlm och vidare hem till sandviken. och jag kan säga att jag har aldrig skrattat så mycket och länge i hela mitt liv med alma och guina, haha fyfan vi garva HELA vägen från kl11 till 7, haha fyfan. vi var så trötta.

men nu har jag packat upp och duschat osv och håller på att laddar in bilder och videoklipp osv. hörs snart ! =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0