tired

hejsan !

dålig update här men har inte haft tid!

igår åkte ju vi till stockholm på fotbolls match och fan va grymt det var! jag var dock den enda svensken tror jag, helt seriöst. haha baaaara bosnier ÖVER ALLT ! menmen. 4-2 till Sverige blev det, och fick se snyggingen Anders Svensson, hiihi =) men snyggingen ljungberg var inte med :( åt ingen mat alls, blev en marabou till lunch/middag/kvällsmat, you name it.

sen gick vi och köpte biljetter till efter festsen, också en bosnisk. haha kände mig lite lost där men.. kul var det! sen var vi där på festsen till kl2 typ. dansade loss med alma adi och azur, världens skönaste killar seriöst! hahah.
sen sov vi i bilen på vägen hem och kom hem runt 4 sen slockna i almas soffa dirr.

imorse kom mamma och hämtade mig hos alm och vi drog till mormor&morfar sen till owes osvosv. nu ska jag snart äta sen ut och springa!

nu ska jag äta, bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0