pain pain pain

hejsan !
hade bara halvdag idag sen åkte vi till badhuset och fick prova på en massa saker. jag körde spinning och fyfan i helvete va jobbigt det var alltså! en riktig träning, så nu har man tränat bort den där pizzan man fick till lung idag kan jag lova, och efter det gjorde jag livräddning för jag hade det kvar som rest. och det gick faktiskt skitbra! :)

sen duwschade jag och gick en promenad till rese. var så jäävla trött haha och bussen var as sen som vanligt..
vi har nyss käkat lite och nu fick jag aaaaasont i magen. värsta knipen.. bhuhu.

syrran är försvunnen också, så pappa är lite sur. hon slutade 12idag men har inte kommit hem än och mobilen är av och hennes psykkompis säger ingenting. såå, aa..

puspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0