i örebro

hejsan !

pappa tog med sig datorn ialla fall så jag kan blogga, tur va? ;)
det tog iallafall en jävla tid att komma hit för dom hade stängt av vägen vid typ köping så aaallla bilar åkte på en litenliten väg genom skogen typ, massa lasbilar osv. haha.

vi stannade vid sveriges största godis affär också, hihih.
när vi kom fram så checka vi in på hotellet osv sen gick vi och käkade lunch med farmor & farfar men jag käkade inget för jag var inte hungrig. sen gick vi och shoppade en massa och shiiiiit va varmt det är! gårr runt i korta short och linne och håller på att dör här .

men nu är vi på hotellet igen och duschar & fixar oss för ikväll ska vi fira farfar!
pusspuss ♥


gammal bild jag hittade på pappas dator. huuuuuuuuuuuh look at my hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0