söndag

hejsan!

åkte buss in till årsunda igår men fick vänta på den i 40minuter eftersom magda sa fel tid till mej. suck. haha. sen mötte dom mej iaf i årsunda där jag hoppa av. efter en stund kom my så vi käkade tacos och hade det trevligt. sen kollade vi på körslaget, haha och hade det skojj.

sen fick vi för oss att gå ut på byn så vi gick en liten promenad genom årsunda- såg en person i hela årsunda. hahha. sen gick vi in och vi va helt döda & trötta så vi gick och la oss och snackade ett tag sen slockna jag.
imorse vaknade jag runt9 och gick på toa osv sen somnade jag om sen vaknade vi alla runt 12igen och käkade frukost sen gick vi och la oss igen, haha. runt 3 kom mys föräldrar i värsta safari bilden och hämta oss- hahhaha.


jag funderar på om jag ska orka träna idag. men tror inte det. tror jag hoppar in i duschen istället.
och just ja, det har börjar snöa igen- JAG HATAR SNÖ !

bilder kommer snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0