nattblogg- pms

JÄVLA DAMP BLOGG.SE !!

asså jag blir så jävla irriterad på föräldrar som aldrig är nöjda. det spelar ingen roll vad fan vi gör så är dom aldrig nöjda, får man vg på ett prov och är glad så klagar dom att man kunna gjort bättre, vinner vi en match klagar dom på att vi gör de ena och de andra fel. aaaaaaaldrig nöjda!


jag har bra betyg och sköter mej i skolan, jag har aldrig skolkat, aldrig rökt/snusat och dricker & festar aldrig jag sportar och är med vänner på helgerna. MEN ÄNDÅ SÅ KLAGAR DOM! vad mer begär dom?! vi lever på 2010 talet och vi bygger inte kojjer och leker i skogen längre. föräldrar måste börja inse det nu!

det spelar ingen roll hur duktig och snäll jag är för då hittar dom annat som tex att jag aldrig hjälper till hemma, jag har en dålig attityd jag gör det ena och det andra. så dom vill hellre att jag röker super skiter totalt i skolan, men bara så länge jag hjälper till hemma så är dom nöjda ?! för jag vet många som gör precis så, skiter i skolan osv och jag tror fan inte att dom hjälper till hemma mycket heller!

det är bara klag,klag,klag! jag längtar så jävla mycket tills jag flyttar hemmifrån och får göra precis vad jag vill! ska bort från sketna jävla sandviken och gävle! och inga jävla dryga föräldrar eller små syskon som förstör ens liv!

GODNATT !


Kommentarer
Postat av: Tessan

oj, vad arg du verkar vara gumman <3

2010-03-12 @ 03:06:30
Postat av: Anonym

håller med dig till 110% det är precis sådär det är!

2010-03-12 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0