förlåt förlåt

hey!
sorry för dålig updatering men jag har faktiskt inte hunnit och datan har dampat som fan i morse med internet och en massa virus!

igår var jag som sagt till stan med alma efter skolan, vi fikade på marangoni också. sen cyklade vi till hallen där barnen hade träning sen tränade vi med junirerna, spelade lite match osv. när träningen var slut var vi alla kvar en stund och snacka med arnold osv. sen så cyklade jag & alma hem till mig och käka lite popcorn och kollade på film.

imorse så käkade vi frukost och så sen åkte hon hem och jag skyndade mig fort som bara den att duscha och sminka mig sen drog hela familijen till valbo. blev lite shopping också men hann inte så mycket =)

igår:









idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0